Pages

Sunday 22 April 2012

Tika Hadirnya Dirimu...


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku tanpa sedari aku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia hingga aku terasa indah...


Terjalinlah percintaan kau dan aku
Hari2 aku rindu, tiap saat ku tatap potretmu
Moga2 kasih kita kan direstui
Hari2 aku cinta, siang malam terbayang di mata...


Maaf jikaku tidak sempurna tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disambut dengan kejujuran
Mencintai dirimu, merindui dirimu, memiliki dirimu hingga akhir hayat bersama kamu...



Hanya dirimu yang ku cinta
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna, takkan membuat aku jauh darimu
Aku sungguh mencintai, sungguh menyayangi setulus hatiku...



Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nantikan kamu
Sayangku jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu...


Hariku harus dipenuhi dengan kehadiranmu sayangku
Fikiranku hanya dipenuhi dengan senyumanmu
Hariku harus dipenuhi dengan kemanjaanmu cintaku
Fikiranku hanya dipenuhi dengan suaramu...



Rasakan abadi sekalipun kau mengerti sekalipun kau pahami
Aku hanya ingin kau tahu besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku, di sisa akhir nafas hidupku
Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku, hanya ada dalam anganku melewati hidup...


Kau boleh anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku kepada mu
Aku mahu mendampingi dirimu
Aku mahu cintai kekurangan mu
Selalu bersedia bahagiakanmu apa pun terjadi
InsyaAllah aku akan ada...

Biar mimpi2 kita jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan menongkah arus ini
Aku tahu bukan mudah tapi mimpi ini harus satu
Tiada gunung yang terlalu tinggi 
Tiada laut yang terlalu luas
Utk mereka memisahkan kita dari mimpi2 kita ini
Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya utk membawa mimpi2 kita sampai ke bintang...


Ternyata hanyalah dirimu yang amat kurindu, kurindu selalu
Ku inginkan selalu terhentinya waktu supaya kita terus bersama
Janganlah kau pergi tinggalkan diriku sendiri jauh darimu
Ku perlukan kamu, inginmu selalu temani jalan hidupku...













No comments:

Post a Comment