Pages

Tuesday 7 February 2012

I'm So Sorry

Ya Allah.....sungguh bnyak dosaku kpdMU shgga bmcm2 cara aku d uji... Aku bknlah sorg yg kuat, namun aku mohon kkuatan drMU utk mghadapi smua ni... Lpas 1 pkara, tmbul pulak 1pkara...Hmm....apa pulak kali ni..? Mungkin salah dri sniri jgak yg xtau nk bfikir pnjg...hanya slalu bpndukan grak ati... Aku sntiasa nmpk tdk smpurna pdnya... Aku sedar,terlalu bnyk msalah yg blaku bpunca dr aku..tp itu smua bknlah lahir dr ati.. Aku cuma manusia biasa yg slalu leka, lalai, tlupa, salah...

Aku tdk salahkn dia yg cuba utk mngetahui apa yg aku buat kerna itu adalah lumrah...cuma keadaan yg kami lalui berbeza... Mungkin jgk tkanan yg dia hadap mmbuatkn dia jd bgitu.. Aku mngerti keadaan itu..tp ingin skali aku mnjadi ssorg yg blh mndngar keluh kesah atinya... Namun, itu smua mungkin terbatas dsbbkn kadaan..

Tiada apa yg mampu aku katakan, hanya ucap maaf yg tdk thingga kpdnya... Aku sudah cuba utk mnjadi yg terbaik, namun trlalu bnyk cara yg salah... Aku rasakn smakin aku mmperbaiki diri smakin salah tndakan aku.. Cara yg mcm mna yg harus aku ambil...?

Hmm...aku mrasakan dia adalah ssorg yg aku perlu, namun aku tdak pasti adakah dia yg Allah tkdirkn utk aku... Walaubgaimnapun, aku ingin mnjadi, ssorg yg blh brgelar shabat, kkak/adk, ibu dn istri kpdnya....agar segala permasalahan yg dia lalui dn hadapi dpt aku kongsi bsamanya... Aku bknlah sorg yg baik, oleh itu aku perlukn dia utk perbaiki aku..tp jika salah dn silapku tdk disuarakan bgaimna ianya dpt d ubah... Aku tahu aku salah, tp knapa shgga sbesar itu yg dia nmpk...sdangkan salahnya cuma spt debu yg aku lihat........ Tidakkah dia tahu betapa sygnya aku pdnya....shggakn tsalah cara aku utk 'mrawat'.... Biarlah, biarkn ia berlalu sbg pnduan aku utk memahami dirinya....

'Dear, plss be by my side to correct everything... I really sorry for d single thing dat I have done towards u...'

No comments:

Post a Comment